فرماندار بافق:

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح روز سه شنبه فرماندار بافق به همراه مدیر آموزش و پرورش، شهردار، رییس شورای شهرستان و جمعی از مسئولان با حضور در آموزشگاه استثنائی امید ضمن دیدار با مدیر و معلمان، 12 آذر روز جهانی معلولان را گرامی داشتند.

محمد زاده رحمانی در این برنامه ضمن قدردانی از تلاش مدیر و معلمان این آموزشگاه گفت: معلمان در این آموزشگاه به معنای واقعی کلمه ایثار می کنند و با نهایت صبر و خستگی ناپذیری زحمت می کشند.

وی همچنین افزود: معلولیت نمی تواند جلوی پیشرفت و پیروزی را بگیرد و با بال شکسته پریدن هنر است.

فرماندار بافق همچنین به شعار مدرسه امید شهرستان اشاره کرد و گفت: معلولیت محدودیت است، اما ناتوانی نیست و این ارگان برای مناسب سازی مسیر و راهرو‌های مدرسه، ساخت سرویس بهداشتی و پرداخت هزینه‌های آموزشی برای ارتقای آگاهی والدین در رابطه با معلولیت کمک می‌کند.

کمبود مشاور و گفتار درمان و لزوم تامین ایاب و ذهاب برای شادی دانش آموزان از مشکلات مهم آموزشگاه استثنایی امید شهرستان مطرح شد.

گفتنی است در پایان این برنامه با اهدای لوح تقدیر به معلمان و جوایز و اقلام ورزشی از سوی باشگاه آهن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق و اداره آموزش و پرورش به دانش آموزان این روز را به ایشان تبریک گفتند.