امام جمعه بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس،فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان صبح روز یکشنبه با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار کردند.

دراین جلسه امام جمعه بافق با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به عموم مردم و مسئولان،با بیان اینکه 7 ماه و 8 روز از پیروزی انقلاب گذشته بود و تنها 3 ماه از آغار کار مجلس شورای اسلامی گذشته بود که جنگ ایران و عراق در سطح گسترده ای شروع شد، اظهار کرد: صدام در سخنان خود بیان کرد که طی 3 روز خود را به تهران خواهد رساند، علیرغم نداشتن امکانات و ادوات جنگی و نداشتن فرماندهان جنگی آموزش دیده کشور وارد جنگ شد.

وی وجود رهبر فرزانه حضرت امام خمینی(ره) و مردمی بودن نظام و انقلاب را مانند سد محکمی در برابر دشمن برای نرسیدن به هدف آنان دانست و افزود: مردم کشور با رهبری امام راحل(ره) توانستند 8 سال بدون امکانات مقاومت کنند و این در تاریخ کشورهای اسلامی و جنگ یک جریان درخشنده و ماندگار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس برای نظام و انقلاب بیان کرد: مردم ما بدنبال آرمان های اسلام،نظام و انقلاب بودند که در پرتو این ارزش ها توانستند خاک ایران را حفظ کنند،پایداری مردم در مقابل جریان های داخلی و خارجی، تربیت و آموزش نیروهای شجاع و مقتدر در دفاع مقدس از جمله این دستاوردها است.

وی با بیان اینکه ما درس ایثار و فداکاری از کربلا و عاشورا آموختیم،گفت: امسال در 100 کشور دنیا مراسم عزاداری برای اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد، در شب عاشورا در هند نخست وزیر آن و عده ای از مسیحیان و هندوها در مراسم عزاداری و سینه زنی ایرانیان شرکت کردند.

امام جمعه بافق قدرت ولایت فقیه را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: امام خمینی(ره) به عنوان ولی امیر مسلمین و یک مرجع اعلام کرد " باید خرمشهر آزاد شود " و ما ایثارگری،فداکاری و مقاومت مردم در برابر دشمن را دیدیم و این جایگاه ولایت فقیه را می رساند.

وی با بیان جایگاه امروز ولایت فقیه در کشور و دنیا اظهار کرد: ما با سیاست مدون دینی و اسلامی و اعتقادی کشور را حفظ کرده و در برابر استکبار ایستاده ایم.

سلیمانی تصریح کرد: کشور ما همچون موجی خروشان در برابر حرکت های دشمن ایستاده است و مقاومت خواهد کرد. امروز کشور ما به جایگاهی رسیده است که هیچ قدرتی نمیتواند در برابر آن عرض اندام کند. منبع: آفتاب بافق/