فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه اعضای کار گروه پیگیری مطالبات فرهنگیان با فرماندار در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

فرمانداربافق در این جلسه که به منظور پیگیری حل مشکلات معلمین بویژه موضوع واگذاری زمین به فرهنگیان برگزار شد، گفت: در مورد واگذاری زمین به فرهنگیان باید بین وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش هماهنگی و تفاهم نامه ای صورت پذیرد.

محمد زاده رحمانی در ادامه افزود: قبلا دو جلسه اختصاصي با مدير كل و مسئولين اداره راه و شهرسازي استان جهت واگذاري زمين به فرهنگيان شهرستان داشته ايم ولي بدون درخواست وزير آموزش و پرورش از وزير راه و شهرسازي و انعقاد تفاهم نامه بين اين دو وزير، اين موضوع محقق نمي شود.

وی ادامه داد: پیرامون رفع مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی فرهنگیان نیز می توانند با ایجاد و تشکیل شرکت تعاونی در امور اقتصادی وارد شوند و فرمانداری این آمادگی را دارد که در این زمینه  مساعدت و همکاری کند.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود در مورد افزایش جذب دانشجویان بافقی در دانشگاه فرهنگیان و رفع مشکل نیروی انسانی در آموزش و پرورش تصریح کرد: مکاتبات و نامه نگاری های اداری لازم برای اختصاص و افزايش میزان سهمیه پذیرش دانشجویان بافقی در این دانشگاه صورت پذیرفته که تاکنون نتیجه و بازخورد آن به فرمانداری اعلام نشده است.