رزمایش جهادگران فاطمی 3 با هدف محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

نشست برنامه ریزی رزمایش جهادگران فاطمی 3 قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان یزد با هدف محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان و ویدئو کنفرانس با شهرستانهای استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی شهرستان بافق با حضور فرماندار بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان شهرستان در فرمانداری بافق و به صورت ویدئو کنفرانس با مرکز استان به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه جز با کار جهادی و انقلابی نمی توان مشکلات را حل کرد اظهارداشت: با تقویت ادبیات و گفتمان کار جهادی و انقلابی بسیاری از مسائل و مشکلات موجود مرتفع می شود.

دکتر فاطمی با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه در برخی شهرستان های استان و حمایت جدی استان جهت تسریع در روند پیشبرد برنامه ها و مأموریت های قرارگاه اظهارداشت: هماهنگی های لازم در زمینه استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز  از شرکت های بزرگ و دستگاه های دولتی صورت گیرد. 

فرماندار بافق در حاشیه این نشست به رزمایش جهادگران فاطمی 3 توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی استان یزد و با محوریت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بافق اشاره کرد و گفت: رزمایش جهادگران فاطمی 3 با هدف محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان به مدت یک هفته برگزار می شود.

وی قرارگاه بسیج سازندگی را بهترین و مناسب ترین مجموعه حمایتی دانست که ادارات از جمله آموزش ‌و پرورش،کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه های اداری می توانند از موقعیت و پتانسیل نیروهای جهادی بهره مند شده و اهداف سازمانی خود را در رفع بسیاری از مشکلات دنبال نمایند.

ابوالقاسم دهقان در این جلسه ضمن آمادگی  و همراهی فرمانداری، دستگاههای اداری و صنایع و معادن شهرستان را موظف و مکلف نمود تا از محل مسئولیت های اجتماعی خود مساعدت و همراهی در انجام هر چه بهتر این طرح داشته باشند.

دهقان افزود: عرصه فعالیت‌های رزمایش جهادگران فاطمی ۳ شامل آب‌رسانی، لایروبی قنوات، ساخت منزل محرومان، اقتصاد مقاومتی و توسعه کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زا، بهسازی مدارس، توزیع بسته معیشتی، خدمات مؤمنانه و خدمت‌رسانی محله‌ای، خدمات بهداشت و درمان، دامپزشکی، خدمات فرهنگی، کشاورزی، اهدای جهیزیه و خدمات عمومی خواهد بود.​​​​​​​