استاندار یزد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛محمود زمانی قمی استاندار یزد عصر روز دوشنبه هشتم مرداد ماه در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران استان و معاونین استانداری که در محل فرمانداری بافق برگزار شد با بیان نقش موثر این شهرستان در حوزه صنعت و معدن و گردشگری گفت: موقعیت استراتژیک ایجاد می کرد تا این جسله تشکیل شود. فرمانداران،نمایندگان دولت و هماهنگ کننده دستگاه ها و ادارات جایگاه در خور و توجهی دارند و مسئولیت های متعددی متوجه آنان است و با توجه به این مسئله ما باید موضوعات مربوط به شهرستان ها را بررسی کنیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور آن را جنگی تمام عیار با بدخواهان نظام و جمهوری اسلامی دانست و افزود: ما به عنوان یک استان صنعتی و معدنی و پیش قدم و تاثیرگذار در حوزه اقتصادی و حتی در ستون ملی، باید دقت بیشتری در انجام وظایف خود داشته باشیم.

زمانی قمی هدف از برگزاری این جلسه را فعال تر شدن بدنه دستگاه ها برای خدمت رسانی بیشتر به مردم عنوان کرد و تاکید کرد: همه تصمیمات باید با پیوست رضایت مردم باشد، فرمانداران و بخشداران باید به میان مردم بروند و با آنان گفتگو کنند.حل مشکلات همت بسیار می خواهد و هر کجا نتوانستیم باید با صداقت این موضوع را بیان کنیم و از مردم عذرخواهی کنیم.

استاندار یزد زاده رحمانی را از فرمانداران بسیار خوب دانست واز  تلاش ها و زحمات وی تشکر و قدردانی کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص پیگیری مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان گفت: طی جلسه معاونت سیاسی امنیتی استانداری یزد با اعضای شورای شهر بافق، اسناد و مدارک ارائه شده است.وضعیت فعلی تثبیت شده در هیئت وزیران مربوط به دهه 70 است، اما بررسی ها در حال انجام است و پس از کارشناسی در این زمینه نظرات اعلام خواهد شد.

استاندار یزد درباره 33 نقطه الحاقی که سال 88 به بهاباد بصورت مشروط داده شده است،بیان داشت: در جریان این موضوع نیستم اما تمام این مسئله در حوزه سیاسی با حضور نماینده فرمانداری و اعضای شورای شهر بررسی می شود.

وی با توجه به اینکه فرمانداری ها دارای دو معاونت هستند اما در این خصوص تدبیری در شهرستان بافق نشده است،گفت: این امر در بافق انجام گرفته و سیر آن طی می شود.

زمانی قمی پیرامون کمبود نیرو در تمامی ادارات به ویژه فرمانداری و اینکه چرا نسبت به تکمیل چارت اقدامی نمی شود،اظهار داشت: به کارگیری نیروی جدید بدون ضابطه و قانون برای استخدام صورت نمی گیرد و چون اجازه به انجام این امر نداریم باید با وضعیت فعلی کنار بیاییم.

استاندار یزد در پایان سخنان خود در خصوص اضافه شدن یک نماینده به حوزه انتخابی و نیز بررسی های لازم برای تفکیک حوزه های انتخابی جایگزین بیان داشت: معتقدم که باید در این زمینه تدابیری انجام گیرد، چرا که اداره حوزه انتخابی با پنج شهرستان و یک نماینده امری دشوار است.

وی خاطر نشان کرد:  من متعلق به هیچ نقطه ای نیستم که بخواهم حق کسی را بگیرم تا به دیگری بدهم. درست است که به بافق علاقه بیشتری دارم اما دشمنی با کسی در استان ندارم. منبع:آفتاب بافق.