سرپرست فرمانداري بافق:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ سرپرست فرمانداري بافق در يكصد و هفتاد و دومين جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و دیگر مسئولین و دبیران مدارس بافق در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزارشد با بیان اینکه وضعیت آموزشی شهرستان بافق زیبنده مجموعه آموزش و پرورش استان نیست اظهار کرد: دانش آموزان بافقی در مدارسی که بیش از چهار دهه از عمر آنان می گذرد مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه اگر خدای ناکرده حادثه ای ناگوار رخ دهد همه مديران مسئول هستند، افزود: وضعیت فیزیکی و ساختمانی مدارس بافق نسبت به مدارس شهرستان های استان وضعیت مناسبی ندارد.

زاده رحمانی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به کمبود نیروی انسانی در مدارس شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به وجود معادن در این شهرستان به موضوع نیروي انساني و مدیرپروری توجه کمتری شده است و اداره آموزش پرورش به تنهایی قادر نیست تا تمام مشکلات خود را به سرانجام برساند.

سرپرست فرمانداری بافق خاطر نشان کرد: به منظور بررسی و پیگیری مشکلات عدیده این اداره و مدارس سطح شهرستان نیاز به هماهنگی بین بخشی است.

وی با بیان اینکه به منظور حل مشکلات از هیچگونه کمکی دریغ نمی کنیم گفت: در سال آینده سهم بودجه آموزش و پرورش را در سرجمع اعتبارات شهرستان افزایش می دهيم.

زاده رحمانی با اشاره به نگاه گذشته مبني بر اينكه فقط بايد از شرکت های معدنی و معادن كمك گرفت گفت: بايد اين فكر و نگاه عوض شود چراكه با اين گاه وضعيت آموزش و پرورش با همين وضعيت باقي خواهد ماند.

وي در پایان با تاكيد بر كمك هاي خيري در تزريق بودجه و امكانات به مجموعه آموزش و پرورش خاطر نشان كرد: بايد با استفاده از ظرفيت هاي خيري و افزايش مشارکت اولیاء و سهم آنان در آموزش و پرورش شاهد سرمايه گذاري بيشتر اولياء در سبد خانوار براي پرورش نسل هاي آينده در زمینه حل مشکلات آموزش و پرورش باشيم.