امام جمعه بافق در دیدار کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی؛

ولایت مداری مردم بافق در انتخابات گذشته ثابت شده است

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس حسینی امام جمعه شهرستان بافق در دیدار کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی بافق، گفت: شهرستان بافق در پرونده خوبی های خود، برگ های زرینی از حضور پرشور مردم در برنامه های مختلف اعم از انتخابات، دفاع مقدس و راهپیمایی ها دارد که نشان میدهد مردم دغدغه این نظام را دارند، دغدغه ولایت و رهبری دارند و پای این انقلاب ایستاده اند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عباس حسینی امام جمعه شهرستان بافق در دیدار کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی بافق، با تاکید بر اینکه باید خدمت به مردم را سرلوحه کارها قرار دهیم، گفت: امام علی(ع) در حکمت 10 نهج البلاغه می فرمایند: با مردم به گونه ای رفتار کنید که تا زمانی که هستید مشتاق دیدار شما باشند و زمانی که رفتید، از رفتن شما ناراحت شوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سخن حضرت علی(ع) که هر مسئولیتی روزی تمام می شود، تصریح کرد: مسئولین باید به این نکته برسند که اگر مردم نبودند آنها هم در این پست و مقام ها نبودند، پس باید به گونه ای عمل کنیم که مردم تشنه دیدار و حضور آنها باشند.

وی خاطر نشان کرد: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت کردن به مردم نیست، رسیدن به اوج بندگی خدا از مسیر خدمت به مردم می گذرد، باید به عنوان خادمین مردم باید این مدال افتخار را بر دوش بکشیم.

امام جمعه بافق در ادامه به مسئله برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: باید جهت حضور حداکثری مردم، حضوری سالم، بدون تنش و به دور از اختلاف اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

حسینی افزود: شهرستان بافق در پرونده خوبی های خود، برگ های زرینی از حضور پرشور مردم در برنامه های مختلف اعم از انتخابات، دفاع مقدس و راهپیمایی ها دارد که نشان میدهد مردم دغدغه این نظام را دارند، دغدغه ولایت و رهبری دارند و پای این انقلاب ایستاده اند.

در ادامه تصریح کرد: در انتخابات ادوار گذشته، بیشتری رای را فردی جذب کرده است که ولایت مدار و در مسیر خط ولایت و انقلاب بوده است، این نشان از ولایت مداری مردم است و این کار من و شمای مسئول را سخت تر می کند.

حجت الاسلام و المسلیمن سید عباس حسینی ضمن تاکید بر ایجاد فضایی آرام برای برگزاری انتخاباتی سالم، گفت: معرفی درست و دقیق نامزد های انتخابات را در برنامه داشته باشیم، باید شاخصه ها، معیارها و شرایط یک نماینده انقلابی و ولایتمدار را به مردم بازگو کنیم.

امام جمعه شهرستان بافق در ادامه سخنان خود به حق و حقوق مردم و ادارات شهرستان از بودجه های استانی و شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولین ادارات باید پیگیری حقوق و‌بودجه های اداری خود از مرکز استان باشند و بودجه های شهرستان را جذب کنند،  مسئولان استان هم در تخصیص اعتبارات و‌ بودجه ، شهرستان بافق را مورد توجه داشته باشند.وی  پرداخت 2درصد عوارض فروش مواد معدني براي عمران، آباداني و توسعه شهرستان بافق را ضروری و حق شهرستان دانست و تصریح کرد: اگر هدف ما خدمت به مردم و توسعه شهر است باید از طریق پرداخت این 2درصد به مردمی که متحمل بیماری ها و آسیب های حاصل از وجود این معادن و صنایع هستند، کمک شود.

امام جمعه بافق در پایان اذعان داشت: همه ما باید با هم فکری، هم افزایی، اتحاد و با صداقت گره ای از مشکلات مردم و شهر را باز کنیم؛ سعی کنیم اختلافات و مشکلات کاری به فضای جامعه کشیده نشود.

 

فرماندار بافق: مردم ولایت مدار شهرستان بافق در همه ادوار انتخابات، سرآمد استان و‌بلکه کشور بودند. مردم بافق در صحنه انتخابات حضوری پرشور داشته و ‌خواهند داشت.

فرماندار بافق ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین حسینی به سمت امامت جمعه شهرستان بافق، مجموعه کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی بافق را ایثارگرانی برشمرد که با کمترین حقوق و مزایا ،وظایف و‌تکالیف ابلاغی را به نحو شایسته انجام می دهند .

ابوالقاسم دهقان افزود: قطعا در این مسیر بسیاری از همکاران مامور در مجموعه فرمانداری شاهد کاهش مزایای حقوقی بودند ولی با ایثار و از خودگذشتگی که در این راه کردند به نوعی از منافع مادی و رفاهی خود گذشتند.

مقام عالی دولت در شهرستان، مهم ترین وظیفه فرمانداری و اولویت اصلی مجموعه را تا اسفند ماه برگزاری انتخابات بیان کرد و گفت: امیدواریم با سعی و تلاش همکاران در این مدت باقی مانده تا برگزاری انتخابات، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور،  و با حضور حداکثری مردم در شهرستان بافق باشیم.

فرماندار بافق در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پذیرش مسئولیت حجت الاسلام و المسلمین حسینی به عنوان امام جمعه شهرستان، بیان داشت: امیدواریم با توجه به علم و آگاهی کاملی که از وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرستان بافق دارید با نصایح ارزشمند و توصیه های خود در سایه تعامل و همدلی، گام های بلندی در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان بافق برداشته و خدمتگزار واقعی مردم دارالشجاعه باشیم.

گفتنی است در جریان این دیدار بخشدار مرکزی و برخی کارشناسان فرمانداری مطالبی را در حوزه روستاها، مسائل مالی، آرد و نان و حوزه خانواده مطرح کردند.​​​​​​​