به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در پيام سرپرست فرمانداري بافق آمده است:

 

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ

فرا رسيدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب عظیم اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به ميهن اسلامي، تبریک و شادباش عرض مي نمايم.

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فداکاری های عظیم ياران و همراهان امام(ره) و ملت بزرگ ایران است كه بر خود لازم می دانم، يادي كنيم از آيت الله هاشمي رفسنجاني، یار دیرین امام و رهبری كه خود يكي از فجر آفرينان و پیشکسوتان دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی بود و در این عرصه کارنامه بسیار درخشان و ارزشمندی دارد. ایشان از ستون های انقلاب و از شخصیت های بی بدیل و تأثیرگذار در عرصه های مختلف پيش و پس از پیروزی انقلاب بود كه لازم است شخصیت آن  بزرگمرد را برای جامعه تبیین كنيم.

اينك در طليعه سي و هشتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ،ضمن گراميداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ايام مبارك دهه فجر را به همه فجر آفرينان به ويژه مقام معظم رهبری، خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران و تمامي خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي و آحاد مردم  شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبری های مقـــام عظمای ولایــت و برنامه هاي دولت تدبير و اميد از درگاه خداوند منان خواستارم.

محمد زاده رحماني

سرپرست فرمانداري بافق