پیام تبریک بخشدار مرکزی بافق به مناسبت روز روستا و عشایر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ محمد رحیمی پور بخشدار مرکزی در پیامی 15 مهر ماه روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت.

در متن پیام بخشدار مرکزی بافق آمده است:

"روستاییان و عشایر" مظهری از عشق و صفا، ایمان و تدین، صمیمیت و سادگی اند و جدا از این که روستا تداعی کننده جریان زندگی و حیات است، روح واقعی زندگی و تلاش و کار بی وقفه و بدون چشمداشت در روستاها جریان دارد‌.

روستا نماد خودکفایی و استقلال کشور بوده و نقش بی بدیل روستاییان در تولید و سازندگی کشور مهم و تعیین کننده هست.

روستاییان و عشایر سرافراز کشورمان به عنوان الگوی کاملی از ارزش های دینی و ملی محسوب می شوند که با سخت‌کوشی، قناعت و قدرشناسی، تلاش و پشتکار مهم‌ترین نقش را در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا می‌نمایند.

15 مهرماه، روز ملی روستا و عشایر فرصت مغتنمی است تا با تأسی از بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) درباره ضرورت توجه بیشتر به روستاها، مسئولین با اهتمامی ویژه در راستای رفع محرومیت از روستاها و رفاه حال این ذخایر ارزشمند انقلاب و پشتیبانان استقلال کشور بیش از پیش گام برداشته و جهت رونق، توسعه و پویایی روستاها برنامه ریزی نمایند.

اینجانب ضمن تبریک روز روستا و عشایر و تشکر ویژه از همه دست‌اندرکاران عرصه خدمت‌رسانی به روستاییان، اهتمام جدی جهت تامین زیرساخت ها و رفع محرومیت از روستاها با تخصیص عادلانه بودجه و با در نظر گرفتن شاخص های فنی و قانونی و طبق اولویت، به منظور افزایش امید و نشاط به روستاییان را به کار خواهیم گرفت.

محمد رحیمی پور

بخشدار مرکزی بافق​​​​​​​