پیام تبریک سرپرست فرمانداری بافق به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

به مناسبت عید خجسته و سعید فطر، عید بندگان مخلص خدا؛ سرپرست فرمانداری بافق پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ به مناسبت عید خجسته و سعید فطر، عید بندگان مخلص خدا؛ سرپرست فرمانداری بافق پیام تبریکی صادر کرد.

در متن پیام ابوالقاسم دهقان آمده است:

الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى مَا هَدَانَا وَ لَهُ الشُّكْرُ عَلَى مَا أَوْلاَنَا

عید فطر یکی از اعیاد بزرگ و مهم در بین مسلمانان است؛ زیرا در این روز پس از یک ماه بندگی و اطاعت خداوند، بندگان پاداش خود را از خداوند طلب می‌کنند و امام باقر (ع) نیز در این رابطه از پیامبر اکرم (ص) نقل کرده است:  اول روز شوال (روز عید فطر) منادی ندا می‌دهد: ای مومنان صبحگاهان برای گرفتن عیدی و جایزه خود بروید.

عید سعید فطر، عید بزرگ روزه‌داران و مؤمنانی است که بعد از یک ماه بهره‌گیری از سفره گسترده الهی و برای جلب رضای خداوند از گناهان دوری کرده و در برابر هواهای نفس و شیطانی پیروز شدند و اکنون در این روز بزرگ جشن می‌گیرند و از خداوند اجر و پاداش یک ماه صبر و بردباری و صیام را می‌گیرند.

بار دیگر سجده شکر به درگاه حضرت حق به جا می آوریم که کریم است و بخشاینده و رمضان دیگری ما را میهمان خویش کرد تا در حد توان، توشه ایمان و تقوی ذخیره سازیم و برای روزها و هفته ها و ماه های پیش رو، در خدمت به خلق خدا، توان بیشتری بیاندوزیم.

در این مجال خجسته؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان؛ حلول ماه شوال المکرم و عید سعید و پرسعادت فطر، عید عبادت و بندگی و بازگشت به فطرت زلال الهی را به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت مومن ایران اسلامی خاصه مردم ولایتمدار دیار دارالشجاعه بافق تبریک و تهنیت می گویم و سعادت بیش از پیش، اتحاد و عزت و اقتدار روزافزون مسلمان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

​​​​​​​