پیام تبریک فرماندار شهرستان بافق به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا

فرماندار شهرستان بافق در پیامی هفته فراجا را به سبزقامتان عرصه نظم و امنیت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با فرارسیدن 13 مهرماه و آغاز هفته فراجا، فرماندار بافق در پیامی آغاز این هفته را به فرماندهی و پرسنل خدوم انتظامی شهرستان بافق تبریک و تهنیت گفت.

در پیام محمدعلی صمیمی آمده است:

کُونُواْ قَوَّامِینَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ

استحکام بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش و زحمات صادقانه و خالصانه برادران پرتلاش، فداکار، متعهد و دلسوزی است که روز‌ها، شب‌ها، لحظه‌ها و ثانیه‌های خود را وقف خدمت به مردم، نظام و کشور نموده و هر روز بر عزم راسخشان در پایبندی به ولایت و نظام، مستحکم تر هستند.

امروزه امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره‌ی حضور نیروی انتظامی در جامعه است، نیرویی که با اقتدار در برابر توطئه های دشمن و اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان آور آرامش و امنیت جامعه باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، فرارسیدن هفته فراجا و تقارن آن با آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) را به فرماندهی و کارکنان خدوم انتظامی شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در خدمتگزاری به مردم شریف دارالشجاعه بافق و رسالت های محوله موفق و موید باشید.

محمدعلی صمیمی

فرماندار شهرستان بافق

​​​​​​​