پیام تشکر فرماندار بافق از حضور حماسی مردم دارالشجاعه در راهپیمایی 22 بهمن

فرماندار شهرستان بافق در پیامی از حضور پرشور و حماسه آفرین مردم دیار دارالشجاعه بافق در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1402 تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در متن پیام "ابوالقاسم دهقان" آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد الله بهار چهل و ششمین جشن عزت و آزادی انقلاب اسلامی، روح تازه ای در کالبد مردان و زنان انقلاب اسلامی دمیده شده است. انقلابی که برخاسته از سنت الهی و نوآوری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با اتکاء به ایمان،عقاید و عواطف مردمی پایه‌ریزی شد.

اینک مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان بافق همصدا و همپای دیگر مناطق ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و نشان دادند که مردم این خطه کویری، همچون عالم وارسته و مجاهد نستوه حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) پای انقلاب و آرمان های اسلامی هستند و این حضور حماسی و شورآفرینی را همچون سالیان گذشته بلکه پرشورتر رقم زدند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد مبارک این ماه بزرگ و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدینوسیله از ملت هوشیار و بصیر شهرستان بافق که با راهپیمایی عظیم و باشکوه بار دیگر حماسه آفریدند تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم مردم دارالشجاعه بافق با آگاهی از اهمیت انتخابات پیش رو بار دیگر با حضور پرشور و مشارکت حداکثری زمینه ساز تحول و گره‌گشایی از مشکلات و تأمین نیازها باشند و به یاری خداوند متعال حضور حماسی خود در انتخابات ۱۱ اسفند ماه را صحنه تجدید بیعت با امام راحل(ره) و لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و باطل سازی نقشه‌های فریبنده دشمن برای تزریق ناامیدی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات قرار دهند.

درود بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان و خسته مباد گام‌های استوارتان