پیام فرماندار بافق به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در متن پیام ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اول تا هفتم تیرماه، هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نام گرفته است؛ رسالتی که توجه به آن در دنیای کنونی و با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار، اهمیتی دوچندان یافته؛ چرا که دشمن در کمین فرهنگ و دین جهان اسلام بوده و در صدد القای بی هویتی بر جامعه جهانی، به ویژه جهان اسلام است.
بدون شک هدف از تبلیغ دین و دعوت الهی رها نمودن بشر از خود و رساندن او به خداوند متعال است؛ در این راستا پیامبران و اولیای الهی، مردم را به دو صورت حرکت می‌دادند؛ حرکت مردم به سوی احقاق حقوقشان که حرکت کوچکی است تا محروم و مظلوم از حق خود دفاع کند و دیگری، حرکت بزرگی است که در آن انسان را از منزل نفس به سوی حق سوق می‌دهند.
بی شک یکی از ضرورت های تبلیغی، توجه به نسل جوان و آشنایی با نیازمندی های روحی و روانی جوانان است. راه روشنی که جوانان امروز و هر روز جامعه دینی را به ارمغان جاودان و سعادت آفرین می رساند، تنها ارائه جلوه های زیبای دین داری، فراهم سازی فضای پرجاذبه معنویت اندیشی و بیان آموزه های زنده، پویا و هم سو با جاذبه های فطری، احتیاجات روحی و توان مندی های جسمی خواهد بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی و همچنین سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، امید آن دارم رئیس و کارکنان این نهاد در شهرستان با استفاده از ظرفیت های ارزشمند کانون های فرهنگی مساجد و تشکل ههای مذهبی و قرآنی با جدیت تمام تلاش در راستای تنویر افکار عمومی، تولید محتواهای اثرگذار برای جهاد تبیین و خنثی سازی ترفندهای تبلیغاتی دشمن گام و قدم بردارند.