پیام فرماندار بافق به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

فرماندار بافق در پیامی پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق در پیامی پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

در پیام «محمد علی صمیمی» آمده است؛ پنجم آذر یاد آور تشکیل پر افتخارترین نهاد ارزشی برخواسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه های تابناک و نورانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی و کمال رسید.

حضور موثر بسیج در تمام صحنه های انقلاب تا به امروز در عرصه های ملی و بین المللی، شأن والای این نهاد مردمی را نشان می دهد چرا که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می توان بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.

امروز در شرایطی که دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی ایران سعی در بر هم زدن امنیت کشور دارند و با راه اندازی اغتشاشات تلاش می کند پیشرفت های ایران اسلامی را در عرصه داخلی و خارجی کم رنگ جلوه دهند، بسیجیان به عنوان حافظان ولایت و امنیت در خط مقدم مقابله با مفسدان خارجی و فریب خوردگان داخلی ایستاده اند و گوش به فرمان امام و رهبر خویش با خویشتنداری و اقتدار اجازه ی خودنمایی به گروه ها، گروهک ها و ایادی آنان نمی دهند.

اینجانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریادل بویژه بسیجیان دیار دارالشجاعه بافق تبریک میگویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.​​

محمدعلی صمیمی

فرماندار شهرستان بافق​​​​​​​