معاون برنامه ریزی وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی بافق:

پیمانکار جدیت در تسریع عملیات عمرانی نداشته باشد، به روش دیگری اقدام خواهیم کرد

نشست ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق با محسن سلیمی معاون برنامه ریزی دفتر توسعه منابع فیزیکی وزارت بهداشت در راستای تکمیل، تجهیز و راه اندازی بیمارستان 96 تختخوابی بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ معاون برنامه ریزی دفتر توسعه منابع فیزیکی وزارت بهداشت از پیگیری های مداوم فرماندار شهرستان در خصوص بیمارستان بافق به عنوان فرصت برای دستگاه اجرایی وزارت بهداشت یاد کرد و گفت: در هر شهرستانی که مجموعه وزارت بهداشت با فرماندار شهرستان ارتباط و پیگیری مستمر و بالعکس برقرار کرد، کارهای نشدنی به سرانجام رسیده است.

وی اولویت تکمیل بیمارستان از سوی فرماندار بافق و مسئولان شهرستان را ستودنی برشمرد و تصریح کرد: پیمانکار باید از این فرصتی که پیش آمده و قسط اولی که از سوی دانشگاه پرداخت می شود، تعهد دهد طبق برنامه زمانبندی قرارداد، پروژه را در بهمن ماه تحویل دهد.

محسن سلیمی با اشاره به بازدید از پروژه بیمارستان 96 تختخوابی بافق یاد آور شد: پیمانکار پروژه می بایست جدیت و اهتمام ویژه در خصوص تقویت کارگاه، خرید لوازم مورد نیاز پروژه و افزایش نیروی انسانی انجام دهد در غیر این صورت به روش دیگری اقدام خواهیم کرد.

او تاکید کرد: با توجه به حمایت های وزارت بهداشت امیدواریم با استمرار اختصاص اعتبارات مورد نیاز شاهد تکمیل هر چه سریعتر این طرح بزرگ درمانی باشیم.

فرماندار بافق به زمان تعیین شده از سوی استاندار یزد برای افتتاح ساختمان بیمارستان در بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: مجموعه شهرستان آمادگی کامل برای هرگونه همکاری و مساعدت جهت افتتاح به موقع این پروژه درمانی را دارد.

ابوالقاسم دهقان با تاکید بر اینکه عملیات عمرانی در تمام طبقات بیمارستان در مراحل پایانی است، با تشکر از شهردار بافق و ‌اعضای شورای شهر در آغاز حصارکشی دیوار محوطه بیمارستان، طراحی و شروع محوطه سازی بیمارستان را نیز خواستار شد و افزود: در صورت پرداخت به موقع اعتبار 80 میلیاردی پیگیری شده از سوی نماینده مجلس شورای اسلامی و همچنین مبلغی که از جانب استاندار یزد جهت تکمیل ساختمان بیمارستان در نظر گرفته شده، با اراده و همت پیمانکار ،می توان امیدوار شد در موعد مقرر بیمارستان به بهره برداری برسد.

بنا به این گزارش، محسن سلیمی،معاون برنامه ریزی دفتر توسعه منابع فیزیکی وزارت بهداشت به اتفاق جوکارنژاد مدیر نظارت و ارزشیابی وزارت بهداشت، دامن خوش مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی یزد و دکتر دانشی رئیس شبکه بهداشت بافق ضمن بازدید از این پروژه بیمارستانی، از نزدیک در جریان روند ساخت این طرح بزرگ در دست ساخت قرار گرفتند.​​​​​​​