کلنگ احداث 6 بوستان محلی در بافق به زمین زده شد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، کلنگ احداث 6 بوستان محلی با اعتباری بالغ بر 212 میلیارد ریال در بافق به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به شهرستان بافق، پروژه احداث 6 بوستان محله، کلنگ زنی شد.

در این مراسم که با همراهی مدیر کل دفتر فنی استانداری، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولان محلی همراه بود کلنگ احداث 6 بوستان محلی در محلات 13 آبان ، باغ مزار، آتش نشانی، مسکن مهر، شهرک امام حسین و شهرک اندیشه به زمین زده شد.

شهردار بافق گفت: این بوستان ها در مساحتی بیش از 13 هزار مترمربع احداث می شود و شامل فضای سبز، زمین های ورزشی، آلاچیق، سکوی نماز، سرویس بهداشتی،پارکینگ، بوفه و ... می باشد.

سید علی نوروززاده افزود: این بوستان ها با اعتباری بالغ بر 212 میلیارد ریال تا پایان سال جاری و بهار 1402 احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به نیازسنجی که از محلات انجام شده بود گفت: اولین نیاز و خواسته شهروندان در محلات مختلف شهر از شهرداری ایجاد فضای سبز و مکانی مناسب برای ورزش و گذراندن اوقات فراغت بود که به همین منظور طرح شناسایی محلاتی که بوستان و مکان ورزشی ندارند در دستور کار قرار گرفت و برای سال 1401 مکان های مناسب جهت احداث بوستان محلی انتخاب و شروع به کار شد.