معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بافق:

گرامیداشت مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره) یک وظیفه سیاسی و اجتماعی است

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بافق با تاکید بر معرفی شخصیت و جایگاه امام راحل(ره) گفت: گرامیداشت  سالگرد ارتحال امام راحل(ره) یک وظیفه سیاسی و اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز حماسه قیام 15 خرداد، نشستی با حضور معاون سیاسی فرمانداری، مسئول شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

سید محمدباقی زاده، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بافق با اشاره به امنیت و آسایش حاکم بر جامعه گفت: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و گرامیداشت این ایام وظیفه سیاسی ، مذهبی و اجتماعی است، زیرا رسانه های غربی منتظر این ایام هستند تا تحلیل خود را از امام و کشور منعکس نمایند.

وی یادآور شد: با توجه به همزمانی ایام ارتحال امام خمینی (ره) با دهه کرامت و تعطیلات آخر هفته، تلاش شده است که نحوه اجرای برنامه‌های عمومی به گونه‌ای در نظر گرفته شود که جمع کثیری از مردم بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

باقی زاده تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب دنبال خدشه‌دار کردن اهداف مکتب امام راحل و ایجاد انحراف فکری در نسل جوان انقلاب اسلامی هستند، بنابراین باید برای معرفی هرچه بهتر ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و نقش، جایگاه و اندیشه‌های امام راحل از تمام ظرفیت ها بویژه گروه های مردمی استفاده کرد.

سرهنگ محسن نصیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: تاکنون سهمیه‌ ی 3 دستگاه اتوبوس برای شهرستان به منظور اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر امام راحل در نیمه خرداد امسال تعیین شده است که شهروندان محترم می توانند جهت ثبت نام به حوزه شهری محمدرسول الله(ص) مراجعه نمایند.

سیدحسین ضیائی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق در ادامه این نشست گفت: بزرگ‌ترین جهاد تبیین در عصر کنونی، معرفی شایسته امام خمینی (ره) است که در این راه باید ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی به خوبی به کار گرفته شده و با تولید محتوا در فضای مجازی، از قابلیت‌های این فضا نیز برای معرفی هر چه بهتر امام راحل به مردم و به ویژه نسل جوان بهره‌برداری شود.

گفتنی است در این نشست پیشنهادهایی در خصوص تبیین اهداف و برنامه های سالگرد ارتحال امام(ره) و 15 خرداد از سوی حاضرین بیان و مقرر شد همزمان با 14 و 15 خرداد مراسمی در آستان امامزاده عبدالله(ع) و یکی از روستاهای بافق برگزار شود.