آئین تکریم و معارفه حراست فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد

طی حکمی جواد حبیبیان به عنوان مسئول جدید حراست فرمانداری بافق منصوب و از زحمات حسن تفکری قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ آیین تکریم و معارفه مسئول حراست فرمانداری بافق به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیرکل حراست استانداری، رئیس اداره اطلاعات شهرستان، معاونین و کارکنان مجموعه فرمانداری بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدای این مراسم با بیان اینکه حوزه حراست یکی از ارکان مهم در فرمانداری می باشد، گفت: حراست به دنبال کمک و هموار کردن مسیر خدمت کارکنان به مردم است و در این روند مشاوری صدیق و مورد اطمینان برای مدیر و مجموعه است.

محمدعلی صمیمی ضمن تشکر از خدمات چندین ساله حسن تفکری، از وی به عنوان یک مشاور امین و بازوی توانمند در سمت مسئول حراست فرمانداری بافق تقدیر کرد و یاد آور شد: آینده نگری و تدبیر به موقع ایشان باعث جلوگیری از برخی مسائل و بروز دغدغه های کاری برای فرماندار و مجموعه فرمانداری، خصوصا شهرستان شده است که در این راستا جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار بافق در پایان بر اهمیت نقش حراست در مراقبت از کارکنان و مراجعان تاکید کرد و هم افزایی همه کارمندان و کارکنان فرمانداری را با حراست جدید فرمانداری خواستار شد.

مدیر کل حراست استانداری یزد به بیان شاخص های حراستی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: حراست باید آن چنان قوی و قدرمند عمل کند که خود در مسیر تهمت و اتهام قرار نگیرد و بتواند در جامعه از ولایت و اصول دینی اسلام و انقلاب دفاع کند.

مهدی صفری با تاکید بر اینکه نیروی حراست نباید وابسته به هیچ جناحی باشد، خاطر نشان کرد: اساس کار حراست دو معیار پیروی و توجه به منویات مقام معظم رهبری و مراجع ذیصلاح نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی مسئول حراست را امین ترین و نزدیکترین مشاور به‌ مدیر مجموعه خواند و گفت: حراست یک مرجع و پناهگاهی برای کارمندان است تا اگر برای کارمندی مشکلی پیش آمد بتواند به راحتی با حراست درمیان بگذارد.

صفری یادآور شد: مسئولان حراست باید سرباز باشند و نباید به دنبال درجه و مقام باشند، حراست به عنوان سرباز نظام همیشه باید آماده به خدمت باشد.

مدیر کل حراست استانداری یزد بر اهمیت ارتقای جایگاه حراست فرمانداری به اداره حراست تاکید کرد

در پایان این مراسم در ابلاغی "جواد حبیبیان" به سمت سرپرست حراست فرمانداری شهرستان بافق معارفه و منصوب شد و از زحمات "حسن تفکری" مسئول پیشین حراست فرمانداری تکریم و تقدیر به عمل آمد.​​​​​​​