به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ آخرین جلسه شورای اداری سال 94 با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق در این نشست با اشاره به موفقیت های ایران اسلامی در سال 94 گفت: گرچه امسال کشور سختی های زیادی را متحمل شد اما به موفقیت های بزرگی هم دست پیدا کرد.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی از زحمات وهمدلی مسئولان شهرستان بافق در سال جاری قدردانی کرد و با تبریک فرا رسیدن سال نو افزود: نوروز حرکت ارزشمندی است که در نظام دینی و انقلاب ما جایگاه ویژه ای دارد.

فرماندار بافق نیز در این نشست با قدردانی از حضور 95 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات 7 اسفند، اظهار کرد: مردم در دور دوم انتخابات نیز گسترده تر از دور قبل در پای صندوق های اخذ رأی حضور یابند.

سیدمهدی طلایی مقدم به اعتبارات تخصیص یافته به استان یزد اشاره کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور به یزد در مجموع بالغ بر 970میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: با همت مسئولان شهرستان و استان بیش از 10 طرح عمرانی و صنعتی و معدنی در بافق با سرمایه بیش از 14هزار میلیاد  ریال در سال 94 به بهره برداری رسید.

طلایی  مقدم در پایان این نشست از زحمات و تلاش های مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان بویژه امام جمعه بافق در طول سال 94 تشکر و قدردانی نمود.