آغاز ماراتن کنکور سراسری 1401 در بافق از 8 تیر ماه

794 نفر داوطلب کنکور ۱۴۰۱ از فردا (چهارشنبه) هشتم تیر ماه به مدت چهار روز برای کسب صندلی‌های دانشگاه‌ها در 4 حوزه امتحانی بافق به رقابت می پردازند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در آستانه برگزاری کنکور سراسری 1401 نشست هماهنگی و برنامه ریزی این رویداد ملی در بافق با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری 1401 خاطر نشان کرد: این رقابت آموزشی، سرنوشت دانش آموزان را بعد از سالها تلاش و کوشش رقم میزند و دانش‌آموز را وارد مرحله جدیدی از علم و دانش در مقطعی خاص می‌کند.

سید محمد باقی زاده، تاکید کرد: همه دست اندرکاران و دستگاههای عضو ستاد برگزاری کنکور سراسری 1401 باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور از جمله: محل برگزاری، سیستم سرمایشی ،نظم و امنیت،ایجاد فضای امن و آرام و ... را مد نظر قرار داده تا دانش آموزان بدون داشتن دغدغه بهترین آزمون را برگزار کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با اشاره به اینکه کنکور امسال در چهار حوزه امتحانی سالن ورزشی آیت الله رفسنجانی، آموزشگاه نمونه اندیشه، دبیرستان پسرانه شهید رجایی و دبیرستان دخترانه شرف برگزار می گردد، گفت: امسال 794 نفر داوطلب در پنج رشته علوم ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه در روزهای 8 تا 11 تیر ماه به رقابت خواهند پرداخت.

سید جواد میرجعفری، تفکیک داوطلبین هر رشته امتحانی را چنین تشریح کرد: رشته علوم تجربی با 197 نفر، علوم انسانی با 188 نفر، رشته هنر 158 نفر ، علوم ریاضی و فیزیک 140 نفر و گروه زبان های خارجه با 111 نفر داوطلبین کنکور 1401 در شهرستان بافق می باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن تاکید به حضور به موقع داوطلبین در محل آزمون، از دانش آموزان و داوطلبین کنکور سراسری 1401 خواست فقط اقلام ضروری آزمون از جمله کارت ورود به جلسه، مداد، تراش و پاک کن را به همراه داشته باشند و از آوردن وسایل اضافه جدا خودداری نمایند.