آغاز پویش طرح نذر قربانی در شهرستان بافق

در آستانه عید سعید قربان، طرح نذر قربانی با هدف آزادی زندانیان و کمک به درمان خانواده های نیازمند در بافق آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در آیینی و با حضور سیدمحمدباقی زاده،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری، رئیس بهزیستی شهرستان، مدیرعامل و اعضای مجمع خیرین میعاد بافق و شورای اسلامی روستای مبارکه از خیرین طرح نذر قربانی در روستای مبارکه بافق تقدیر و تجلیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق با اشاره به سنت حسنه طرح نذر قربانی با هدف کمک به خانواده های نیازمند، گفت: خوشبختانه با شروع این پویش بسیاری از خیران نذر قربانی خود را به نذر آزادی زندانیان و کمک به درمان خانواده های نیازمند تغییر دادند.

سید محمد باقی زاده در حاشیه این مراسم ضمن تبریک عید سعید قربان، از مردم نیکوکار و خیر شهرستان بافق برای عمل به طرح نذر قربانی و کمک به نیازمندان در عید سعید قربان دعوت کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین میعاد بافق در این مراسم گفت: طرح نذر قربانی از تولد امام رضا (ع) تا عید قربان در این شهرستان به همت مؤسسه خیریه مهرآوران مبارکه در حال اجرا است.

حسن امیرزاده افزود: در این طرح خیرین علاوه ‌بر انجام قربانی، کمک هزینه‌ای نیز برای درمان خانواده‌های نیازمند و آزادی زندانیان نذر و هدیه می کنند.

گفتنی است در آستانه عید سعید قربان خانواده‌های مرحوم قاسمیان و مرحوم محبی در روستای مبارکه بافق ، علاوه بر ذبح گوسفند، بخشی از نذر خود را برای آزادی زندانیان و درمان خانواده‌های نیازمند هزینه کردند.