آیین تجلیل و تقدیر از معلمان و چهره های ماندگار آموزش و پرورش بافق

معاون سوادآموزی استان یزد گفت: شهرستان بافق با ۹۸.۷ درصد بالاترین نرخ باسوادی را در بین شهرستان‌های استان دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، همزمان با گرامیداشت هفته معلم و با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری بافق، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران شهرتان و معلمان و دبیران بافقی در سالن همایش آهنشهر برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق نیز در این مراسم معلمی را یک نوع ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی برای رسیدن به اهداف الهی عنوان کرد و گفت: در قبال تمام دغدغه های این قشر ما مسئولان وظیفه داریم بر اساس منویات مقام معظم رهبری، زمینه های رفاه و معیشت مردم را به عنوان نماینده دولت در سراسر کشور برقرار کنیم.

ابوالقاسم دهقان با اشاره به دغدغه‌ ی فرهنگیان و معلمان بافق درخصوص واگذاری زمین به آن‌ها خاطر نشان کرد: با مدیرکل راه و شهرسازی استان صحبت شده و قول داده شد از وزارت پیگیری کنند تا این مشکل به زودی حل شود.

معاون سوادآموزی استان یزد در همایش تجلیل از مقام معلم بافق گفت:  بافق با ۹۸.۷ نرصد نرخ باسوادی، باسوادترین شهرستان استان محسوب می‌شود

وی بیان کرد: در این همایش از ۱۵۰ فرهنگی و چهره ماندگار شهرستان تجلیل شد که ۵۵ نفر پیشکسوت سال گذشته بودند.

سیدعلی قریشی گفت: حدود ۱۲ نفر به عنوان نیروی کیفیت بخشی شهرستان انتخاب شدند که شش نفر از آن‌ها نمونه استانی نیز شدند

وی تصریح کرد: امسال یک نیروی فرهنگی بافقی علاوه بر انتخاب به عنوان نمونه استان، به مرحله کشوری هم راه یافت.

گفتنی است در این همایش افراد مورد تجلیل و تقدیر در حوزه معلم نمونه استانی، فرهنگی بازنشسته، چهره ماندگار، کیفیت بخشی شهرستانی و استانی، قرارگاه جهادی و معلم نمونه کشوری بودند.​​​​​​​