آیین تشییع و تدفین جانباز شهید "رمضانعلی کارگران" در بافق

آیین تشییع و تدفین پیکر پاک جانباز ۷۰ درصد شهید «رمضانعلی کارگران» با حضور مسئولان و مقامات نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مراسم تشییع و تدفین شهید حاج رمضانعلی کارگران بافقی از جانبازان 70درصد هشت سال دفاع مقدس با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، سرپرست فرمانداری، معاونین فرماندار، مسئولان، مقامات نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون و اقشار مختلف مردم دیار شهیدپرور و ولایی بافق برگزار شد.

شهید حاج رمضانعلی کارگران بافقی رزمنده ای که در دفاع مقدس بارها به جبهه های حق جهت دفاع از دین و انقلاب اسلامی اعزام شد و در سال ۱۳۶۷در عملیات بیت المقدس ۴ در شاخ شمیران شرکت نمود و در آن عملیات هر دو پای خود را تقدیم به اسلام عزیز نمود.

وی سال ها با درد و آلام ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس، سختی ها و رنج ها را به جان خرید و همواره شاکر خداوند متعال بود تا اینکه بر اثر جراحات ناشی از جانبازی دعوت حق را لبیک گفته و به دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.

 

شهادت این جانباز سرافراز را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم شهید کارگران تسلیت عرض می نماییم.​​​​​​​