آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بافق برگزار شد

در مراسمی از زحمات خانم دکتر ابراهیمی تکریم و خانم دکتر روزبهی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور مرکز بافق معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ صبح امروز با حضور سرپرست دانشگاه پیام نور استان یزد، رئیس دفتر نهاد دانشگاه پیام نور استان یزد و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه، فرماندار بافق، بخشدار مرکزی و مدیران برخی دستگاه های اجرایی شهرستان بافق آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه پیام نور بافق در ان مرکز برگزار شد.

فرماندار بافق در این مراسم گفت: امروز از زحمات و خدمات یک مدیر پر انرژی، علاقه مند در حوزه تدریس و مدیریت دانشگاه تقدیر می شود و به جای ایشان یکی فرد دیگری با همین ویژگی ها معرفی می شود.

ابوالقاسم دهقان با توصیه به ارتقاء  علمی و  باروری تحصیلی دانشجویان در این مقطع زمانی که  انتخاب رشته دانش آموزان کنکوری رقم می خورد تاکید کرد : در چند روز آینده که تقریبا 400 دانش آموز بافق می بایست تعیین رشته کنند لذا یک جلسه خاص برای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته توسط دو مرکز دانشگاهی شهرستان با هماهنگی کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان برگزار شود.

وی تصریح کرد: باید کارشناسان دو دانشگاه با سابقه درخشان شهرستان یافق جهت تعیین رشته مناسب، دانش آموزان بومی را جذب کنند و سرویس و خدمات لازم را ارائه دهند تا دانش آموز بومی شهرستان به دلیل عدم آشنایی با نوع تعیین رشته و بررسی عجولانه و راهنمایی اشتباه دیگران ، مجبور به تحصیل در  مناطق دور درست کشور و شهرستان های دیگر شود . قطعا با این مسیر اشتباه منحر به حضور  فرد دیگری از مناطق کشور  با فرهنگ و انتظارات متفاوت وارد این منطقه و شهرستان شده و قطعا مشکلات خاص خود را بدنبال خواهد داشت.

​در این مراسم از زحمات و خدمات خانم دکتر اعظم ابراهیمی تکریم و تقدیر شد و خانم دکتر روزبهی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور مرکز بافق معرفی شد.​​​​​​​