به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

در این آیین که امام جمعه بافق، مسئولان، روحانیون ، مردم ولایی و همیشه در صحنه بافق حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد آیت اللهی امام جمعه موقت شهر یزد، با طرح این پرسش که چه کسی بر مردم حق ولایت دارد اظهار داشت: خداوند بر مردم ولایت تام دارد و بعد از او پیامبر (ص) و امامین معصوم (ع) ایشان در جمیع امور زندگی چه شخصی و چه جزئی ولایت دارند و مردم باید تابع ایشان باشند.

امام جمعه موقت شهر یزد در ادامه بیان کرد: ولایت مسلمان جهان در حال حاضر به عهده ولی امر مسلمین حضرت ولی عصر (عج) می باشد ولی با توجه به غیب و عدم دسترسی به ایشان باید به ولی فقیه زمان خود مراجعه شود.

حجت الاسلام والمسلمین آیت اللهی گفت: ولی فقیه زمان ما امام خامنه ای می باشند که بر ما لازم است در تمام امور به ایشان مراجعه کنیم ، زیرا که نایب امام زمان (عج) بر تمام جنبه های زندگی یک فرد مسلمان ولایت دارد اگر چنین شد دین و دنیای خود را تضمین کرده ایم.

وی در ادامه با اشاره به فتنه 88 یادآور شد: در رابطه با فتنه 88 مردم فکر می کردند اختلاف بین 2 نفر است ولی در ادامه دیدم که اینها هدفشان نه تنها انقلاب و نظام بلکه امام حسین (ع) و دین و قرآن بود ، خوشبختانه مردم با پیروی از ولی امر خود و سرکوب این فتنه حماسه 9 دی را به وجود آوردند.

امام جمعه موقت یزد گفت: همانطور که مردم در فتنه 88 و حماسه 9 دی ماه حضور داشتند و از ولایت پیروی کردند ،  باید در ادامه نیز این حرکت ادامه داشته باشد و با هوشیاری کامل پیرو ولی فقیه خود باشند.

حجت الاسلام و المسلین آیت اللهی در پایان بیان کرد: مردم نشان داده اند که در پیروی از ولایت از برخی مسئولان خیلی جلو تر هستند ، بصیرت مردم نیز از برخی مسئولان بیشتر است.