آیین گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بافق

مشاور فرمانده کل سپاه در همایش گرامیداشت سردار سلیمانی در بافق گفت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی شاهد روند صعودی قدرت یابی انقلاب اسلامی در تقابل با جبهه استکبار جهانی هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ آیین گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان، امام جمعه، فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و جمعی از مدیران ادارات و بسیجیان و با سخنران حجت الاسلام والمسلمین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل سالن همایش های آهنشهر بافق برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در این نشست بصیرتی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و اشاره به ویژگی های بارز ایشان گفت: شهید سلیمانی از رجالی بود که در بندگی خدا و صراط مستقیم جز از خدا از هیچ کس نمی ترسید و خدا ترس، توکل به خدا و ائمه اطهار به خصوص حضرت زهرا(س) و ولایتمدار بود و تبعیت از مقام معظم رهبری داشت و اینکه در تلاش بود تا رضایت مولای خود را بدست آورد.

مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه در سخنانی به دهه سرنوشت ساز برای آمریکا و جهان با توجه سند امنیت ملی آمریکا برای قرن 21 گفت: در این سند ( سند امنیت ملی دولت بایدن) می خوانیم :دنیا در حال تغییر است ما در یک نقطه عطف در تاریخ جهان هستیم... ما اکنون در سال های اولیه یک دهه تعیین کننده برای آمریکا هستیم شرایط رقابت ژئوپلتیکی بین قدرت های بزرگ تعیین خواهد شد و ...

وی به تفاوت های سند امنیت بایدن 2022 با سند ملی آمریکا 2021 اشاره کرد و بیان داشت: در این سند تغییراتی در حوزه افزایش قدرت نظامی و اقتصادی و فناورانه کشور چین، تهدید صلح در اروپا از جانب روسیه و تضعیف دموکراسی و صدور ملی از حکمرانی به چشم می خورد و اذعان می کند به اینکه کشور ایران هم مدل حکمرانی غرب را زیر سوال برده و الگوی جدیدی از حکمرانی را به دنیا ارائه کرده و از گروه های فراگیر حمایت می کند.

حجت الاسلام طائب، فرایند تحقق مهار انقلاب اسلامی با توجه به سند و راهبردهای آمریکایی را جنگ ترکیبی از سوی استکبار بیان کرد و گفت: از نظر آمریکایی ها مهار قدرت انقلاب اسلامی ایران در جنگ ترکیبی با اولویت دادن به اقدامات نرم و نیمه سخت دو اقدام محوری هویت زدایی و هویت زایی دنبال می شود.

مشاور فرمانده کل سپاه در این همایش بصیرتی، گام های هویت زدایی و هویت زایی را تشریح کرد و گفت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی شاهد روند صعودی قدرت یابی انقلاب اسلامی در تقابل با جبهه استکبار جهانی هستیم.