ابلاغ اختصاص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان بافق در سال 1401

در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بافق بیش از 300 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 1401 برای شهرستان بافق ابلاغ و اختصاص داده شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بافق با محوریت بررسی، اصلاح و پیشنهاد توزیع اعتبارات عمرانی و تملک دارائی های سرمایه ای سال ۱۴٠1 به منظور تعامل بیشتر و اخذ نقطه نظرات سازنده و ارسال عناوین و مشخصات پروژه های پیشنهادی ۱۴٠1 به سازمان مدیریت و برنامه ریزی؛ به ریاست محمدعلی صمیمی فرماندار شهرستان و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیران دستگاه های اجرایی و کارشناسان سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان یزد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بافق در این دیدار با اشاره به جلسات متعدد کمیته برنامه ریزی در استان و شهرستان و نهایی شدن لیست اعتبارات شهرستان بافق گفت: امیدواریم با تدابیر دولت مردمی و پشتکار مدیران دستگاه های اجرایی از اعتبارات تخصیص داده شده جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و سایر طرح ها و برنامه ها در سطح شهرستان حداکثر استفاده را ببریم.

محمد علی صمیمی تاکید کرد: به منظور بهره برداری بهتر از اعتبارات تخصیص داده شده می بایست جلسات کمیته برنامه ریزی به صورت منظم و متوالی در طول سال برگزار شود.

در ادامه کریمی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان بافق با اشاره به الزامات قانونی توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای گفت: این الزمات در 10 ماده و تبصره از جمله پروژه های سفر ریاست جمهوری، تعمیر و تجهیز، دانش بنیان، پژوهشی، کمک های فنی اعتباری، طرح های هادی روستایی و ... می باشد که می بایست از سوی ادارات بنابر مواد قانونی رعایت شود.

وی ابلاغ اعتبارات شهرستان بافق را بیش از 300 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان بافق در سال 1401 با 35 درصد افزایش نسبت به سال 1400 از مبلغ 225 میلیارد ریال به 304 میلیارد ریال رسیده است.

به گفته دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان بافق میزان اعتبار متوازن این شهرستان بیش از 88 میلیارد ریال است که در حوزه های سلامت، آب شرب، آموزش و پرورش، راه روستایی، تامین برق می باشد.

کریمی در پایان به عملکرد اعتبارات تملک سرمایه ای شهرستان بافق در سال 1400 اشاره کرد و گفت: اعتبار مصوب تملک سرمایه ای در سال 1400 بیش از 44 میلیارد ریال بوده که تنها 55 درصد از اعتبار تخصیص داده شده است.