احداث هنرستان ریلی در بافق گامی بلند در زمینه توسعه صنایع جوار ریلی

مدیر آموزش و پرورش بافق: تاسیس هنرستان ریلی کمک شایانی به مجموعه کارخانجات تعمیرات لکوموتیو به منظور تامین نیروی متخصص می نماید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست بررسی راهکارهای احداث هنرستان ریلی در شهرستان بافق با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، مدیر کارخانجات تعمیرات لکوموتیو و مدیران پروژه شرکت های البرز نیرو و توان دیزل سازگار در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

محمد علی صمیمی، فرماندار شهرستان در این نشست با اشاره به ظرفیت های ریلی شهرستان در کشور و همچنین احداث پهنه ریلی در آینده، گفت: شهرستان بافق در زمینه جوار ریلی دارای پتانسیل بسیار بالایی بوده و مردم شهرستان نیز به درک این موضوع رسیده است که فرزندانشان نیاز به کسب مهارت برای پیشرفت در زندگی هستند که امیدواریم با احداث و راه اندازی این هنرستان قدم مهمی در زمینه جوار ریلی شهرستان برداریم.

سید جواد میرجعفری، مدیر آموزش و پرورش بافق در این نشست با بیان اینکه تاسیس این هنرستان کمک شایانی به مجموعه کارخانجات تعمیرات لکوموتیو به منظور تامین نیروی متخصص می نماید، گفت: با آموزش و تربیت نیروی متخصص در این زمینه، ضمن تامین نیروی کارخانجات تعمیرات لکوموتیو می توانیم این نیروها را در شهر های دیگر به کار بگیریم و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

محمدرضا رشیدیون، مدیر کارخانجات تعمیر لکوموتیو بافق ضمن تاکید بر اهمیت این هنرستان در ضمینه تامین نیروی متخصص برای مجموعه کارخانجات گفت: با تمام ظرفیت حاضر به همکاری در زمینه آموزش های عملی، تئوری و تخصصی در محل کارخانجات هستیم.​​​​​​​