رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و هیات همراه در سفر یک روزه خود به بافق با سرپرست فرمانداری و بخشدارمرکزی بافق دیدار و گفتگو کرد.

محمد زاده رحمانی سرپرست فرمانداری بافق در این دیدار با قدردانی از حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی و هیات همراه در شهرستان بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر در توسعه بخش کشاورزی و به خصوص صنایع جانبی و تبدیلی بافق تاکید کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی در این دیدار شهرستان بافق را دارای پتاینسل فراوان در تمامی زمینه ها عنوان کرد و اظهار داشت: بافق علاوه بر بخش های صنعت و معدن در زمینه های کشاورزی بویژه نخیلات و پسته و همچنین آبزی پروری نیز دارای ظرفیت بالایی است.

سید جمال سجادی پور در ادامه با اشاره به محدودیت منابع آب شهرستان و استان اجرای سیستم های نوین آبیاری را یکی از مسائل مهم در استفاده بهینه از منابع آبی برشمرد و عنوان کرد: ما آمادگی داریم در صورت استقبال از این طرح ها به ازای هر هکتار مبلغ 70 میلیون ریال وام بلاعوض به بهره برداران اعطا نماییم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان بافق به همراه سرپرست فرمانداری بافق از مشاغل کوچک در زمینه های بازاریابی شیر با ظرفیت جمع آوری روزانه بالغ بر 2 تن شیر ، واحد پرورش قارچ با تولید سالیانه ۱۲ تن و همچنین پرورش مرغ تخمگذار بومی با تولید روزانه 1200 عدد تخم مرغ بازدید کرد.