اختصاص 73درصد اعتبارات عمرانی شهرستان بافق در سال 1402

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با حضور ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان، میرتاج الدینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، کریمی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان و برخی از دستگاه های اجرایی شهرستان با هدف پیگیری و بررسی اعتبارات عمرانی سال 1402 برگزار شد.

ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ نمایند تا شاخص های توسعه ای در شهرستان روند رو به افزایش داشته باشد.

کریمی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان بافق نیز در این جلسه تاکید کرد: کمیته برنامه‌ریزی تعیین کننده سند توسعه و نقشه راه شهرستان است و تمامی مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی پیگیری و تلاش کنند.

کریمی با اشاره به اینکه 73 درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان بافق در سال 1402 تخصیص یافته است، گفت: اعتبارات مصوب عمرانی سال 1402 برای شهرستان بافق بیش از 67 میلیارد تومان می باشد که حدود 49 میلیارد تومان آن تخصیص نهایی یافته است.

وی افزود: عمده اعتبارات در حوزه های آموزش و پرورش، راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی و گردشگری، منابع طبیعی، صدا و سیما، نهاد کتابخانه های عمومی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و ورزش و جوانان می باشد.