مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد خبر داد:

ارائه تسهیلات به مالکان خسارت دیده از سیل در روستای قطرم

مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد در حاشیه بازدید از روستای سیل زده قطرم گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان به همراه رحیمی پور بخشدار مرکزی و روسای ادارات بنیاد مسکن و آب منطقه ای بافق از روستای سیل زده قطرم بازدید کردند.

بخشدار مرکزی شهرستان بافق در حاشیه این بازدید با اشاره به ارزیابی خوب بارندگی در روستاهای بخش مرکزی گفت: امیدواریم به دنبال این بارندگی ها بندهای خاکی از نظر منابع آبی غنی شود.

رحیمی پور عنوان کرد: زیر ساخت های روستای قطرم از جمله ارتباطات، جاده، دیوار ساحلی و... آسیب جدی دیده است که به منظور مرمت راه‌ها و دیوار ساحلی نیاز به تخصیص اعتبار ویژه دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد نیز پس از بازدید و ارزیابی اولیه روستا گفت: ۶ باب منزل مسکونی تخریب و ۳۵ باب دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

نادریان زاده عنوان کرد: اعتبار واحدها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیربنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می شود.

او همچنین از پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بصورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند خبر داد و گفت: مالکین منازلی که بصورت کامل تخریب شده است از تسهیلات ۲۵۰ میلیون قرض الحسنه و ۵۰ میلیون تومان بلاعوض می توانند بهره مند شوند.