حجت الاسلام وزیری:

ارزش مسئولین و مدیران در گرو خدمت به مردم است

سخنران مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خطاب به مسئولان گفت:ارزش شما در گرو خدمت  به مردم است، امام مظهر مردم داری بود و یک لحظه از مردم خود را جدا نمی دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد با حضور معاونین فرمانداری، مسئولان، روحانیون و مردم ولایی بافق در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود وزیری در این مراسم گفت: از قدیم الایام بافقی ها هم به ولایتمداری و دیانت و هم به مقاومت و پایبندی و صلابت معروف بودند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در تمجید از امام می فرمایند دنیا پیش امام به صورت بد و خوب بود، امام با دنیای بد رابطه خوبی نداشت. دنیای بد کلاهبرداری، فریبکاری، تکبر و پشت کردن به منافع مردم است ولی دنیای خوب زهد، قناعت، ساده زیستی و یکی از چیزهای مهم دنیای خوب تقویت، بالابردن تولید و پایین کشیدن فتیله مصرف است. یکی از وعده های اللهی این است که هرملتی می خواهد خود حاکم بر مقدراتشان باشند باید وارد صحنه سیاست و تصمیم گیری شوند

این استاد حوزه و دانشگاه  تصریح کرد:. امام مظهر مردم داری بود و یک لحظه از مردم خود را جدا نمی دانست. مسئولین، مدیران و فرماندهان شهر و کسانی که مردم در دست شما و به واسطه داشتن یک اتاق و نگهبان و دفتردار شاید تصور کنید وضع شما از دیروز جامعه متفاوت است، بدانید سیره و سنت امام این است که وقتی شما و کارتان ارزشمند است که خادم و نوکر مردم باشید نه نوکر در زمان. ارزش شما در گرو خدمت  به مردم است

وزیری عنوان داشت: مردم نگاهشان به عملکرد، همت و اقدام شما و ایجاد برون رفت در صحنه های مختلف به ویژه در صحنه اقتصاد و صحنه معاش مردم است. امام با تمام وجود در مقابل دشمن باصلابت بود و احساس شکست و کمبود نمی کرد و از ابرقدرت غرب و شرق نمی ترسید.

سخنران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) خاطرنشان کرد: اگرشما مردم صدمه و بخشی از اقتصاد متلاشی و بخشی از امید شما بر باد فنا رفت به خاطر اینکه در بعضی از دوره ها کسانی را انتخاب کردیم که نتوانستند یا نخواستند در راه امام قدم بزنند.

وزیری در پایان به سه ویژگی مهم و سه دستاورد امام خمینی(ره) اشاره و بیان داشت: خدا ترسی، صلابت و مقاومت امام در مقابل دشمن و مردم داری امام از او شخصیتی ساخت که هرکه می آمد به دیدار وی مبهوت او می شد. معرفی اسلام ناب محمدی، آزادی واقعی و اقامه و تاسیس و بنیان نهادن نظام جمهوری اسلامی از یادگاران ارزشمند امام برای انقلاب بود.​​​​​​​