اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات کشور امروز دوشنبه اطلاعیه شماره ۶ خود را خطاب به داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره ۶ خود را به شرح زیر منتشر کرد:

اطلاعیه شماره (۶)

ستاد انتخابات کشور

با عرض تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، به آگاهی متقاضیان محترم داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند :

الف – جهت مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی، طی بازه زمانی ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ لغایت ۰۲/۰۷/۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه نمایید.

ب – متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، مجاز به ثبت نام الکترونیکی  نهایی( با استفاده از شناسه پیگیری اخذ شده ) از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز می باشند.

ج ) متقاضیانی که مدارک و یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد، می توانند اعتراض خود را در بازه زمانی مندرج در بند الف ثبت نموده و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری نمایند.

د ) کلیه موارد فوق صرفاً از طریق رایانه قابل انجام است.

لازم به ذکر آنکه ، متقاضیان مشمول بند «ج» پس از ثبت اعتراض ، می توانند به مراجع مربوطه مراجعه نموده و جهت رفع نقص مدرک مورد نظر اقدام نمایند. در صورت تایید مدرک مورد نظر ، مرجع رسیدگی کننده فرصت دارد تا تاریخ ۲۶ /۷/۱۴۰۲ نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام نماید.

ستاد انتخابات کشور