همزمان با دهه مبارک فجر

افتتاح سه طرح در دهه فجر با اعتبار 154 میلیارد ریال در بافق

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، سه طرح در شهرستان بافق با اعتبار 154 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، "محمدعلی شاه حسینی" معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در سفر به شهرستان بافق ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار بافق، سه طرح آب انبار و نمایشگاه آثار فاخر حصیری، مجموعه گردشگری نگارین و گازرسانی به 8 روستای دهستان سبزدشت در شهرستان بافق را با اعتباری بالغ بر 154 میلیارد ریال افتتاح کرد.

 

افتتاح پروژه آب انبار پای پتک و نمایشگاه آثار فاخر حصیری بافق

قدمت این آب انبار به دوران قاجار بر میگردد که با هزینه ۴ میلیارد ریال مرمت و باز سازی شد .

در حاشیه این مراسم لیلی رنجبر مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بافق در مورد کاربری بنای مذکور گفت : در آینده با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این بنا به موزه حصیر بافی تبدیل خواهد شد .

 

افتتاح مجموعه گردشگری نگارین

مجموعه گردشگری نگارین با وسعت ۱۵۰۰متر مربع و زیر بنای ۱۳۰۰متر در روستای اسلام آباد واقع شده است و هم اکنون برخی از قسمت های آن شامل اتاق جلسات و فضای اداری، رستوران ،تالار،کافی شاپ،استخر و پارکینگ به بهره برداری رسیده است.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بافق  گفت: سرمایه گذاری این مجموعه با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال و توسط بخش خصوصی صورت گرفته است.

 

افتتاح و بهره برداری از گازرسانی به 8 روستای دهستان سبزدشت

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: عملیات گاز رسانی به 8 روستای دهستان سبزدشت ( جوزوئیه سفلی، جوزوئیه علیا، چرمیز، دشتی خان، ده لردو، رضوان، بیدان پنج و منصوری) در هفته دولت سال جاری کلنگ زنی شد که با همت جهادی این پروژه امروز به بهره برداری خواهد رسید.

عقلی افزود: این پروژه با اعتباری معادل 70 میلیارد ریال و اجرای 18 کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن در کمتر از شش ماه به اتما رسید و مورد بهره برداری مردم قرار گرفت.

گفتنی است، محمدعلی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در پایان سفر به شهرستان بافق کلنگ آغاز عملیات اجرای گازرسانی به چهار روستای منطقه گودگینستان از توابع دهستان سبزدشت را زمین زد تا با اتمام این پروژه روستاهای منطقه سبزدشت کاملا تحت پوشش نعمت گاز طبیعی قرار گیرند.