به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ پايگاه مقاومت بسيج كريم اهل بيت(ع) مسكن مهر بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ، جمعي از مسئولان ادارات و ساكنين مسكن مهر شهرستان به بهره برداري رسيد.

امام جمعه بافق در اين آيين ضمن تبريك دهه مباركه فجر ، در خصوص تشكل بسيج و فعاليتهايي كه انجام مي دهد گفت: در درون كشور يك سري نيروي نظامي و انتظامي براي حفظ و امنيت شهر فعاليت مي كنند.

"حجت الاسلام سيد جواد سليماني" افزود : جمع آوري نيروها درحوزه هاي مختلف بسيج يك اقدام موثر و كارآمد است و بسيج بايد دايره نفوذ خود را در حوزه هاي مختلف افزايش دهد.

فرماندار بافق در ادامه با تبريك سي و ششمين بهار انقلاب اسلامي ، با اشاره سخنان مقام معظم رهبري و همچنين ارزش بسيجيان گفت : براي دوام تشكيلات و نظام مهم تفكر بسيجي است كه بايد آن را تقويت كنيم و بر منسجم كردن و وحدت رويه افكار بسيجي در ادارات و سازمانها تلاش كنيم.

"سيد مهدي طلاي مقدم" افزود : يك بسيجي به فكر اجر و مزد دنيوي نيست براي او ملاك رضاي خدا و بنده خدا مي باشد.

وي با اشاره به سربلندي و افتخارات كشور طي 35 سال گفت : بسيج يك پديده اجتماعي ساده نيست بلكه مولود مبارك انقلاب اسلامي است كه نقش جاودانگي انقلاب اسلامي را برعهده دارد.

در ابتداي اين مراسم فرمانده مقاومت ناحيه بسيج بافق با اشاره به ارزش بسیجیان گفت: امروزه بسیجیان باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود هجمه‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

"سرهنگ رضا جمالي" يكي از راههاي مقابله با شرايط فعلي و هجمه دشمن را ايجاد پايگاههاي بسيج دانست و ابراز اميدواري كرد با هماهنگي ها و ظرفيتهاي موجود در شهرستان بتوانيم مأموريت بسيج را به پيش ببريم.

در پايان اين مراسم حكم فرمانده پايگاه مقاومت كريم اهل بيت(ع) قرائت و مكان آن توسط مسئولان به بهره برداري رسيد.