در ديدار بخشدار مركزي با نماينده ولي فقيه و امام جمعه بافق مطرح شد:

به گزارش روابط عمومي بخشداري مركزي بافق، بخشدار مركزي و هيات همراه با حجه الاسلام و المسلمين سليماني امام جمعه شهرستان ديدار و گفتگو كرد.

در ابتداي اين ديدار  پوراميني بخشدار مركزي ضمن ابراز خرسندي از اين ديدار، به بيان آمار و گزارشي از وضعيت روستاها و فعاليت ها و اقدامات انجام شده در بخش مركزي و روستاهاي تابعه پرداخت. وي هم چنين عنوان كرد: در راستاي دست يابي به مهاجرت معكوس جمعيت به روستاها، سرمايه گذاري و توسعه پايدار روستاها در حال حاضر دولت اعتبارت بسيار خوبي را به منظور پرداخت تسهيلات كم بهره براي كارهاي توليدي اختصاص داده است و تلاش داريم بيشترين سهم را در جذب و هدايت اين اعتبارات و تسهيلات به چرخه توليد روستايي داشته باشيم.

در ادامه جلسه حجه الاسلام و المسلمين سليماني امام جمعه شهرستان صحبت ها و ارشاداتي را در اين زمينه مطرح نمود.

وی از بخشدار مركزي و همكارانشان در اين مجموعه خواست تا به دور از حواشي و با در نظر قرار دادن تجارب و سعه صدر عزم خود را براي خدمت رساني به روستائيان جزم كنند و در راستاي ارائه خدمات دولت و توزيع بودجه به صورت عادلانه تلاش نمايند.

در پايان اين ديدار پوراميني بخشدار مركزي با تشكر از راهنمايي هاي امام جمعه گفت: اميدواريم با مبنا قراردادن عدالت در انجام امور و با عنايت به اينكه اين امر از شعائر نظام و در دستور كار دولت محترم تدبيرو اميد است بتوانيم در پايان دوره مديريت كارنامه موفقي در اين رابطه ارائه كنيم .