اهدای بسته های لبخند مادری در شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در مراسمی با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری و مجری طرح سامان خانواده، 5 بسته لبخند مادری به خانواده های بافقی اهداء شد.

سید محمد باقی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق ضمن اشاره به اهمیت جوانی جمعیت و آینده ایران خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی فرزند آوری مسئله بسیار مهمی است و باید همه به این باور برسیم که روزی رسان خداست و حضور فرزند در خانه باعث خیر و برکت و افزایش رزق است.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری بافق ضمن تشکر از حضور خانواده ها گفت: این طرح در راستای حمایت از جوانی جمعیت و از طریق بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کشور در حال اجراست.

آذر مرادی پور افزود: تمام اقلام این بسته‌ها، اجناس باکیفیت ایرانی و شامل 21 قلم از جمله وسایل استحمام نوزاد، تب سنج دیجیتال، چندین مدل لباس ویژه نوزادان، فلاسک، پتو و... اشاره کرد.

وی افزود: این بسته ها به ترتیب ثبت نام صورت گرفته توسط خانواده ها و تایید ستاد فرمان امام خمینی (ره) تقدیم شد و در این مرحله به خانواده های چهار فرزندی یا بیشتر که فرزند چهارم آنها در سال ۱۴۰۱ به دنیا آمده باشد و مادر زیر ۴۰ سال باشد یا خانواده های دارای فرزند دو قلو که فرزند سوم و چهارم آنها باشند و در سال 1401 به دنیا آمده باشند، تعلق می گیرد.

​​​​​​​