اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بافق

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: بافق اولین شهرستان در کشور است که جشنواره رسانه ای ابوذر را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در آیین افتتاح جشنواره رسانه ای ابوذر در بافق، گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر دومین جشنواره‌ای است که به صورت استانی برگزار می‌شود و بافق اولین شهرستان در کشور است که این جشنواره را برگزار می‌کند.

علی‌محمد پارسائیان گفت: یک سری موضوعات در دبیرخانه جشنواره انتخاب شده است که آثار متتخب به دبیر خانه جشنواره استانی ارسال می‌شود و این آثار علاوه بر جشنواره استانی، در جشنواره ملی نیز لحاظ می‌شود.

وی گفت: جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر، موضوعات مختلفی را از جمله سبک زندگی ایرانی اسلامی، جهاد تبیین، بیانیه گام دوم و... برای ارسال آثار مطرح کرده است.

علی‌محمد پارسائیان گفت: در استان نیز چهار موضوع جامعه ایثارگری، گردشگری، پزشکی و آب یزد لحاظ شده است، این آثار در تمامی قالب‌های خبری می‌تواند ارسال شود و آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه است.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: جشنواره استانی در آذر ماه و درهفته بسیج و جشنواره ملی دهه فجر برگزار می‌شود.

وی گفت: بسیج رسانه یک تشکل فراجناحی است و این ظرفیت مأمنی برای همه رسانه هاست که دل در گرو نظام و مردم دارند و از دستاورد‌های انقلاب پاسداری می‌کنند.

پارسائیان گفت: ما به دنبال تقویت کادر رسانه‌ای و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی در عرصه رسانه هستیم و یکی ازاهداف برگزاری این جشنواره نیز همین است.