به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به اتفاق رئيس و معاون كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان از پروژه پروژه 13 واحد مسكن مددجويي (امداد) بازديد كردند.

فرماندار بافق در مراسم بازدید از روند احداث 13 واحد مسکن مددجویی در شهرستان گفت: داشتن یک مسکن خوب و مناسب می تواند بسیاری از مشکلات خانواده ها در زمینه مسائل اقتصادی و فرهنگی را بر طرف و فضای آرام بخشی را برای زندگی فراهم کند.

سيد مهدي طلائي مقدم با بيان اينكه لازم است دستگاه هاي شهرستان ، خيرين و كساني كه قصد احداث مسكن خيري دارند را در خصوص زيرساختها و مقدمات اوليه حمايت نمايند، اظهار داشت: ادارات و ارگانهاي مرتبط با ساخت و ساز مسكن مانند شهرداري، اداره برق و آب و گاز و ديگر ادارات، خيرين و نهادهايي را كه قصد تامين مسكن براي نيازمندان را دارند ياري كنند.

مدیر کمیته امداد امام خميني(ره) بافق در اين بازدید ، نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته در حوزه مسکن گفت:  در حدود 30 خانوار تحت پوشش و حمايت كميته امداد نيازمند مسكن هستند كه با احداث اين منازل 13 خانوار از نعمت مسكن برخوردار خواهند شد.

سيدرضا هاشمي پور با اعلام اینکه هزینه ساخت این واحدها با همكاري و خاطر نشان کرد: هر یک از این واحدها در زیر بنایی به مساحت 78 متر مربع احداث و پیش بینی می شود تا پایان سال ، واحدهای در دست احداث تکمیل و به مددجویان فاقد مسکن واگذار شود.

وي بابیان اینکه برای احداث هر یک از واحدهای مسکونی بطور متوسط 600 میلیون ریال هزینه مي شود ، افزود: هزینه احداث این واحدهای مسکونی از محل مساعدت فرمانداري بافق و اداره كل كميته امداد استان يزد تامین شده است.

گفتني است فرماندار بافق پس از بازديد مسكن امداد به اتفاق مدير و كارشناسان كميته امداد شهرستان از 2 خانوار تحت پوشش اين نهاد ديدار و از نزديك جوياي مشكلات و جهت رفع مشكلات آنان قول مساعدت و پيگيري داد.