بازدید اعضای شورای مسکن شهرستان بافق از پروژه طرح اقدام ملی مسکن

سرپرست فرمانداری بافق در بازدید دوره ای از پروژه طرح اقدام ملی مسکن در بافق بر ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی اهم از پارک، مسجد، فضای سبز و واحدهای تجاری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در ادامه سلسله بازدیدهای میدانی و هفتگی اعضای شورای مسکن شهرستان بافق از پروژه های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن در بافق، "ابوالقاسم دهقان" سرپرست فرمانداری بافق به همراه روسای ادارات خدمات رسان شهرستان با حضور در محل پروژه اقدام ملی مسکن از روند عملیات اجرایی بازدید کرد و در جریان آخرین میزان پیشرفت پروژه قرار گرفت.

در این بازدید سرپرست فرمانداری بافق بر ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی اهم از پارک، مسجد، فضای سبز و واحدهای تجاری در طرح ملی مسکن تاکید کرد و گفت: شهروندان این منطقه نسبت به مراکز رفاهی و زیر ساخت‌های خدماتی مرکز شهر فاصله دارند که می بایست زیرساخت‌ ها و واحدهای خدماتی مورد نیاز در جوار طرح‌ اقدام ملی مسکن شهرستان فراهم شود.

در ادامه با توجه به موضوعات مطرح شده در بازدید و بر اساس سرانه جمعیتی و با توجه به شرایط خاص منطقه و ساکنین آن، مقرر شد بنیاد مسکن شهرستان پس از دریافت زمین از راه وشهرسازی نسبت به تکمیل طراحی و جانمایی مسجد، پارک و واحدهای تجاری اقدام و عملیات اجرایی آن را بلافاصله شروع کند.

روسای ادارات خدمات رسان شهرستان بافق نیز بر آمادگی این ادارات جهت واگذاری انشعابات آب، برق، گاز و تلفن به 145 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در بافق تاکید کردند و خواستار مراجعه متقاضیان جهت درخواست انشعاب شدند تا جهت آماده سازی معابر اصلی و فرعی سریعتر اقدام شود.

​​​​​