بازدید سرزده فرماندار شهرستان بافق از کشتارگاه دام

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ صبح امروز ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق با همراهی رییس اداره دامپزشکی از کشتارگاه دام شهرستان بصورت سرزده بازدید کرد.

در این بازدید که با هدف بررسی ضوابط بهداشتی کشتارگاه صورت گرفت، فرماندار بافق ضمن اشاره به اهمیت سلامت غذایی همشهریان، بر بهبود وضعیت موجود و رفع برخی نواقص فنی کشتارگاه تاکید کرد.

ابوالقاسم دهقان ضمن گفتگو با کارکنان و تعدادی از سلاخان حاضر در محل، در راستای حل مشکلاتی نظیر نواقص فنی موجود در سالن پیش سرد بحث و تبادل نظر کرد و مقرر شد نسبت به رفع آنها اقدام شود.

دهقان در این بازدید با اشاره به ضرورت بازدیدهای سرزده از واحدهای مختلف بهداشتی در شهرستان خاطر نشان کرد: رعایت استاندارهای مورد نیاز و نکات فنی و بهداشتی در کشتارگاه ضروری است تا گوشت سالم و بهداشتی به دست مردم برسد.

دکتر فرزانه سالاری رئیس دامپزشکی شهرستان بافق با اعلام گزارش از عملکرد کشتارگاه گفت: در کشتارگاه بافق به طور متوسط روزانه  ۴ راس دام سنگین و ۳۵ راس دام سبک ذبح می شود که در سال ۱۴۰۲، در مجموع ۵۲۷۸ راس دام سبک با وزن تقریبی ۱۷۰۹۰۲ کیلوگرم و همچنین ۷۸۴ راس دام سنگین با وزن ۴۴۵۲۵۱ کیلوگرم ذبح گردیده است.​​​​​​​