بازدید سرپرست فرمانداری بافق از روستاهای شادکام و قطرم

سرپرست فرماندری بافق در بازدید از روستاهای شادکام و قطرم بر حفظ هویت و ساختار روستاها و نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سرپرست فرمانداری بافق به همراه بخشدار مرکزی و روسای جهادکشاورزی و بنیاد مسکن شهرستان بافق از دو روستای شادکام و قطرم بازدید کردند.

"ابوالقاسم دهقان" در بازدید از روستاهای شادکام و قطرم در نشستی با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستای در خصوص مسائل و مشکلات دو روستا گفتگو کرد و پیرامون درخواست روستائیان قول پیگیری و مساعدت داد.

گفتنی است، بهسازی و تعریض جاده بافق به دو روستای شاکام و قطرم، تامین آب آشامیدانی ، گازرسانی به روستاها، بهسازی و مرمت مسیر رودخانه های فصلی و احداث دیوار ساحلی، تامین زمین جهت ساخت مسکن و آسفالت جاده های مزارع از جمله درخواست های دو روستای شادکام و قطرم در این بازدید بود.

سرپرست فرمانداری بافق در جمع اهالی دو روستا با اشاره به ساخت و سازهای سلیقه ای و غیرمجاز و در روستاها بویژه در بستر و حاشیه رودخانه ها، گفت: ساخت و سازها و ارائه پروانه ساختمانی باید بر اساس طرح هادی روستایی و با تایید و نظارت دهیار و شورای روستا انجام شود تا مشکلات و تبعات اجتماعی به دنبال نداشته باشد.

ابوالقاسم دهقان، حفظ هویت و ساختار روستاها را مهم برشمرد و بیان داشت: بی توجهی به بافت قدیمی روستا و عدم نظارت کافی بر فعالیت‌های ساختمانی موجب تخریب سرمایه‌ بویژه هویت فیزیکی روستاها می‌شود.