بازدید سرپرست فرمانداری بافق از نوروزگاه و بافت تاریخی میدان خان بافق

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری بافق: بیش از 100 هزار نفر در قالب مسافر و گردشگر از اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری شهرستان در نقاط بافق بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در اولین روز کاری سال جدید، " ابوالقاسم دهقان" سرپرست فرمانداری بافق از بافت تاریخی و نورزگاه میدان خان بازدید کرد و با حضور در اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان با سرپرست این اداره دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان در این دیدار با اشاره به فعالیت ها و برنامه های ستاد خدمات سفر شهرستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا 5 فروردین بیش از 100 هزار نفر در قالب مسافر و گردشگر از اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری شهرستان در نقاط بافق بازدید کردند.

"لیلی رنجبر" افزود: بیشتر مراکز و اماکن مورد بازدید مسافران و گردشگران شهرستان به ترتیب اولویت آستان امامزاده عبدالله(ع) ، کویر صادق آباد، پارک آهنشهر و پارک آبشار است.

وی همچنین به اسکان مسافران در این ایام اشاره کرد و گفت: بیش از یک هزار نفر در هتل ها، خانه معلم، مدارس و بوم گردی ها مورد پذیرش و اسکان داده شده اند که به جز این تعداد برخی از مسافران برای اسکان در سایر پارک ها و اقامت گاه های سطح شهر اقدام به برپایی چادر مسافرتی نمودند.