بازدید سرپرست فرمانداری بافق از پروژه بیمارستان 96 تختخوابی بافق

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سرپرست فرمانداری بافق از پروژه توسعه بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق بازدید کرد.

ابوالقاسم دهقان، ضمن تشکر از تمام کسانی که از ابتدای طرح توسعه بیمارستان تا کنون که ۸۵ درصد اقدامات عمرانی آن صورت گرفته نقش موثری داشتند، از عدم اتمام این طرح پس از گذشت قریب به ۸ سال انتقاد کرد و از مسئولین ذیربط و مستقیم این پروژه درخواست تسریع در تکمیل و بهره برداری آن در حداکثر چهار ماه آینده نمود.

سرپرست فرمانداری بافق، با تاکید بر پیگیری خرید لوازم و مصالح اولویت دار مورد نیاز پروژه، گفت: عدم تخصیص اعتبار مورد نیاز و کم توجهی به تکمیل بیمارستان، زمینه نارضایتی مردم و‌مسئولین شهرستان را موجب و بدبینی اقشار مختلف از جمله فعالین اجتماعی و رسانه ای را بدنبال داشته است.

وی به خدمات و اقدامات ماندگار کلیه دولت مردان در ادوار گذشته اشاره و تاکید کرد: طعم شیرین فعالیتهای دولت را نباید برای مردم قدرشناس تلخ کرد و هر فرد و ‌گروهی که در این مسیر خدمت، کوتاهی و ‌کارشکنی نماید در پیشگاه خداوند مسئول خواهد بود.

ابوالقاسم دهقان، ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، اعضای شورای شهر و شهرستان، خواستار فعال شدن بیش از پیش پیمانکار پروژه شد و گفت: باید بدون فوت وقت، این پروژه پس از سالها به اتمام برسد و مورد استفاده مردم و منطقه قرار گیرد.

در ادامه عوامل پیمانکاری بیمارستان در خصوص مشکلات پیش روی این پروژه درمانی از جمله‌ افزایش قیمت مصالح و ابزار و‌امکانات مورد نیاز نیز توضیحاتی ارائه و با توجه قول های مساعد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، قرار شد اقدامات سرعتی در تکمیل نهایی بعمل آورند.​​​​​​​