به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ صبح امروز (پنجشنبه 10تیرماه) رقابت داوطلبان آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی، هم‌زمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی بافق آغاز شد و سید مهدی طلائی مقدم، فرماندار شهرستان بافق به همراه معاون سیاسی خود و رئیس آموزش و پرورش شهرستان با حضور در سالن امام علی(ع)، از روند برگزاری کنکور ۱۴۰۰ بازدید کردند.

زهرا ابراهیمی، رئیس دانشگاه پیام نور بافق در این بازدید با اشاره به اینکه امروز نوبت برگزاری دو گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی می باشد، گفت: در آزمون امروز 137 داوطلب رشته علوم ریاضی شامل 41 زن و 96 داوطلب مرد و 176 داوطلب رشته علوم انسانی شامل 130 داوطلب زن و 46 داوطلب مرد ، در نوبت صبح در سالن امام علی(ع) بافق آزمون می‌دهند.

مجری برگزاری کنکور سراسری در حوزه امتحانی  بافق افزود: حوزه امتحانی شهرستان بافق 507 داوطلب در کنکور سراسری ۱۴۰0 دارد که در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی به رقابت می پردازند.

فرماندار بافق در پایان این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری کنکور سراسری در شهرستان بافق، بر رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامت داوطلبان تاکید کرد.