به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق به منظور بررسی مشکلات و درخواست های مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق، از این مرکز بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت ها و خدمات این مرکز آشنا شد.

سید مهدی طلائی مقدم، فرماندار بافق ضمن قدردانی و تشکر از خدمات و زحمات ارزشمند و ایثارگونه ی کادر و پرسنل مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق، گفت: خداوند مهربان در وجود شما عشقی نهاده است که نتیجه آن توفیق ویژه خدمت به خلق خدا است و زبان از وصف این خدمات و ایثار شما قاصر است.

مسئول فنی مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق ضمن تشکر از حضور و همراهی فرماندار بافق گفت: این مرکز 57 معلول و 2 سالمند را بصورت شبانه روزی نگه داری می کند و تنها مرکزی است که در شهرستان بافق مسئولیت نگه داری دائمی معلولین را بعهده دارد.

فاطمه حیدری با اشاره به مشکلات این مرکز خاطر نشان کرد: حقوق پرسنل، بیمه، هزینه ایزی لایف و خرید دارو باعث شده تا هزینه ماهیانه این مرکز به 150 میلیون تومان برسد.

وی افزود: این مرکز که توسط مرحوم رحمتی ساخته شده است همچنان با کمک ماهیانه برادران رحمتی اداره می شود.

حیدری مساعدت خیرین، مشارکت های مردمی و مسئولان را برای جبران هزینه ها خواستار شد و یادآور شد: عدم شناخت و آگاهی مردم از وجود این مرکز سبب شده مشارکت مردمی نسبت به گذشته کاهش پیدا کند.

مسئول فنی مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق در پایان با اشاره به اینکه معلولین تحت سرپرستی این موسسه اکثرا بی سرپرست و دارای معلولیت ذهنی و جسمی شدید می باشند،گفت: برخی از این معلولین برای انجام کارهای ساده روزمره نیاز به کمک دیگران دارند.