بازدید میدانی سرپرست فرمانداری و دستگاه های خدمات رسان از پروژه مسکن ملی بافق

در سومین هفته متوالی، سرپرست فرمانداری بافق به همراه مدیران دستگاه های خدمات رسان از پروژه مسکن ملی 145 واحدی بافق بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سرپرست فرمانداری بافق به همراه مدیران دستگاه های خدمات رسان از پروژه مسکن ملی 145 واحدی بافق بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت اجرای تاسیسات زیربنایی از جمله اجرای شبکه آب ، برق، گاز و فاضلاب شهری قرار گرفت.

"ابوالقاسم دهقان" در سومین هفته متوالی از بازدید میدانی خود از این پروژه ملی خطاب به مدیران دستگاه های خدمات رسان شهرستان گفت: متقاضیان این پروژه حرکت دولت و فعالیت شما مدیران را می بینند و اینکه ما نسبت به نسل آینده مسئول هستیم و این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

وی افزود: نه اهل شعار هستیم و نه بی تفاوت به عمل، اگر هر مدیری به اندازه توان خود انجام وظیفه کند مردم دچار مشکل نخواهند شد، دولتمردان باید به خود آمده و تکانی به خود بدهند و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در قبال معیشت و زندگی مردم را جدی گرفته بگیرند، ما مدیران دولت نباید در امور محوله کوتاهی کنیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق با اشاره به واگذاری 100 واحد به متقاضیان ثبت نام شده طی هفته گذشته، گفت: 45 واحد دیگر تا پایان هفته آینده به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد.

علیرضا طالعی افزود: با تکمیل عملیات اجرایی دستگاه های خدمات رسان در معابر پروژه، برای زیرسازی، سنگ جدول و آسفالت مبلغ 6 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است طی هفته گذشته شبکه آب آشامیدنی در معابر اصلی و فرعی کارگذاری شده و تیرهای برق و شبکه برق اجرا شده است و عملیات گازرسانی نیز در حال انجام می باشد.

لازم به ذکر است در این بازدید مقرر شد عملیات اجرای شبکه فاضلاب شهری پس از اتمام گازرسانی به معابر انجام شود.