مدیرکل راه آهن یزد تاکید کرد:

بازسازی یا احداث آموزشگاه پیروزی بافق تعهدی در قبال مسئولیت های اجتماعی راه آهن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل راه آهن استان یزد و هیئت همراه در محل فرمانداری بافق در رابطه با موضوع بازسازی آموزشگاه پیروزی،مسائل امنیتی حوزه راه آهن، شبکه برق محور بافق زرند و بررسی موصوبات سفر مدیرعامل راه آهن کشور به شهرستان بافق در رابطه با پهنه ریلی برگزار شد.

فرماندار شهرستان بافق در این نشست از شهرستان بافق به عنوان پایانه ممتاز در حوزه عملکردی در استان یزد یاد کرد و گفت: مجموعه شهرستان تمام تلاش خود را خواهد کرد که این برای پایانه شهرستان حفظ شود و روند عالی خود رو را طی کند.

محمد علی صمیمی، با تاکید بر اهمیت مسئولیت های اجتماعی هر ارگان دولتی در قبال شهرستان عنوان کرد: ما امیدواریم که مجموعه راه آهن نیز طبق سنوات قبل در قبال مسئولیت های اجتماعی خود پایبند بوده و آن را به نحو احسنت انجام می دادند الان هم به آن پایبند باشد و شهرستان را در مرمت و بازسازی یا حتی ساخت مدرسه جدید برای آموزشگاه پیروزی یاری دهند.

رحمت رحمت نژاد، مدیرکل راه آهن استان یزد ضمن تشکر از مجموعه راه آهن شهرستان بافق به عنوان سرآمد در استان و حتی کشور، با تاکید بر پایبند بودن بر روی مسئولیت های اجتماعی در قبال آموزشگاه پیروزی در محدوده راه آهن گفت: مجموعه راه آهن تمام تلاش خود را برای این آموزشگاه می کند و امیدواریم بعداز هماهنگی لازم با ستاد کل به نتایج مثبتی برسیم.

در ادامه این جلسه به مسائلی همچون حوزه امنیتی راه آهن، احداث پهنه ریلی، شبکه برق محور بافق_زرند و بررسی مصوبات سفر مدیر عامل راه آهن کل کشور به شهرستان بافق پرداخته شد.

​​​​​​​