سرپرست فرمانداري بافق:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ يكصد و هفتادمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان با حضور امام جمعه ، سرپرست فرمانداري ، بخشدار مركزي ، مدير و معاونين آموزش و پرورش و جمعي از مسئولان بافق در مركز رفاهي فرهنگيان برگزار شد.

امام جمعه بافق در اين جلسه با تاكيد بر نهادينه كردن فرهنگ خيري در آموزش و پرورش، گفت: بايد فرهنگ كمك و خيري در حوزه دانش آموزان را در بافق نهادينه كرد، بايد شركت هاي خدماتي و صنعتي شهر بويژه خانواده ها به مدارس شهر كمك كنند.

سرپرست فرمانداري بافق با اشاره به اينكه بايد مدافع خدمات نظام در حوزه آموزشي باشيم، تصريح كرد: بايد هزينه تحصيل دانش آموزان در سبد خانوارها گنجانده شود.

محمد زاده رحماني هزينه براي فرزندان محصل را نوعي سرمايه گذاري براي آينده عنوان كرد و گفت: خانواده ها بايد آينده نگري در خصوص زندگي دانش آموزان را جدي بگيرند.

وي پرورش دانش آموزاني پويا و صاحب انديشه را لازمه آينده اين كشور خواند و يادآور شد: با توجه به وضعيت منابع طبيعي از جمله آب، نفت و معادن در ساليان آتي مي طلبد به فكر پرورش دانش آموزاني با فكر، پويا و سخت كوش باشيم تا در مقابل بحران از فكر و عمل خود استفاده كنند.

در ابتداي اين جلسه مدير و معاونين آموزش و پرورش به موارد چون كمبود نيروي انساني و دبيران مورد نياز ، كمبود فضاي آموزشي مناسب، مساعدت خانواده ها و ادارات در حوزه آموزشي، اشتغال و هدايت دانش آموزان به رشته هاي مهارتي ، اجراي برنامه هاي مشاوره و آموزشي و ... مطالبي را بيان كردند

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری همراه با حاضرین از مراحل بهسازی سالن های پذیرایی مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان بافق بازدید کردند و در جریان بازسازی آن قرار گرفتند.