برنامه‌ریزی و آماده‌باش ستاد خدمات سفر شهرستان بافق برای تعطیلات عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، با توجه به در پیش‌رو بودن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز موج دیگر سفر هموطنان، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بافق به ریاست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و دستگاه های خدمات رسان ستاد در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

"حسن تفکری"، معاون برنامه ریزی فرمانداری بافق ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای ستاد در ایام نوروز امسال برای خدمت‌رسانی شایسته به مسافران، یادآور شد: تمام کمیته‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در آماده‌باش کامل وظایف خود را برای خدمات‌دهی و میزبانی از مهمانان در این ایام انجام دهند.

"لیلی رنجبر بافقی"، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق در این خصوص گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و همچنین با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان با تعطیلات عید نوروز همزمان بود، در تعطیلات عید فطر با موج جدیدی از مسافرت ها مواجه هستیم.

به گفته رنجبر همه اماکن تاریخی- گردشگری و موزه‌های شهرستان فعال هستند، همچنین آستان امامزاده‌ عبدالله(ع) و بوستان ها نیز آماده پذیرایی از مسافران هستند.

در ادامه این نشست مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص نحوه پذیرش و استقبال از مهمانان و مسافران ایم تعطیلات عید فطر برنامه ها و پیشنهادات خود را اعلام کردند.